Reklamace a vrácení zboží
Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit nebo reklamovat, jsme tu pro vás! Najdete zde jasné a jednoduché instrukce, které vám celý proces usnadní.
Vrácení zboží - snadno a bez starostí - do 14 dnů
Pokud vám zboží nevyhovuje, nemusíte se bát složitého vracení. Při nákupu přes náš e-shop s doručením na adresu vám zákon garantuje možnost vrácení do
14 dnů od převzetí zboží.
Jak postupovat při vrácení zboží?
- Příprava zboží - zboží zabalte do původního balení a to tak, aby nebylo během přepravy poškozeno nebo zničeno.
- Ke zboží přiložte doklad o koupi a vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Nezapomeňte vyplnit váš bankovní účet, kam máme vrátit peníze.
- Balíček pošlete doporučeně bez dobírky na adresu PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00, Praha 5. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Co se bude následně dít?
- Po přijetí vaší vratky vás budeme emailem informovat.
- Do 14 dní od přijetí objednávky vám zašleme peníze na váš bankovní účet, který jste uvedli v přiloženém formuláři pro odstoupení od smlouvy. Současně obdržíte na svůj email dobropis k vytvořené faktuře.
Reklamace zboží
Pokud zjistíte závadu na svém produktu, neváhejte a uplatněte reklamaci co nejdříve. Doba, po kterou můžete své zboží reklamovat je 24 měsíců od nákupu. Abychom mohli reklamaci rychle vyřídit, postupuj podle těchto kroků:
- Produkt uveďte do čistého stavu.
- Ke zboží přiložte doklad o koupi a reklamační list.
- Reklamované produkty pečlivě zabalte, aby nebylo během přepravy poškozeno nebo zničeno.
- Balíček pošlete doporučeně bez dobírky na adresu PartyWorld, Vltavská 277/28, 150 00, Praha 5. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
Co se bude následně dít?
- Záruční reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od přejetí reklamace.
- O přijetí zboží do reklamace do ukončení reklamce vás budeme informovat emailem.